Reklamacje

Szanowny Kliencie,

Wszystkie produkty dostępne w sklepie Elektro-Max.pl są fabrycznie nowe i w 100% oryginalne. Oferta Sklepu jest specjalnie selekcjonowana i aktualizowana o najnowsze rynkowe trendy ze świata designu, aby trafić w wyszukane gusta Naszych Klientów. Zespół sklepu Elektro-Max.pl dokłada wszelkich starań aby wysłać do Państwa towar bez wad, dlatego przed wysyłką każdy produkt jest przez nas dokładnie sprawdzany i dodatkowo zabezpieczany niezbędnymi materiałami chroniącymi przed uszkodzeniami, które mogłyby wyniknąć w trakcie jego transportu.

 

Produkty oferowane w Elektro-Max.pl są objęte 24-miesięczną gwarancją producenta i podlegają reklamacji jeśli*:


- produkt został uszkodzony podczas transportu,
- zauważone zostały wady fabryczne produktu,
- otrzymany towar jest niezgodny z opisem przedmiotu zamówionego na stronie internetowej Sklepu.

 

Zwracamy się z prośbą o sprawdzanie zawartości przesyłek w momencie ich odbioru. Jeśli Państwa zdaniem otrzymany produkt został uszkodzony podczas transportu, prosimy o spisanie w obecności kuriera "protokołu szkody", a następnie o kontakt telefoniczny pod numerem: +48 739 00 64 62 lub mailowy: reklamacja@elektro-max.pl w celu uzyskania informacji o dalszym postępowaniu reklamacyjnym.

 

Sposoby zgłaszani reklamacji:

 

Tradycyjny formularz należy wydrukować i wypełnić ręcznie. Następnie wraz z dowodem zakupu lub jego kopią dołączyć do przesyłki z reklamowanym towarem.

 

Reklamacje prosimy kierować adres:

Grupa Kapitałowa Elektro-Max Sp. z o.o.
ul. Adama Mickiewicza 105, 37-600 Lubaczów

Uprzejmie informujemy, że sklep nie przyjmuje przesyłek wysyłanych za pobraniem, a towar mimo wady powinien być odpowiednio zabezpieczony na czas transportu.

 

Masz pytania? Skontaktuj sie znami!

-telefon: 739 00 64 62

-e-mail: reklamacje@elektro-max.pl

-czat

Formularz reklamacyjny
  • Zaponałem się z treścią strony "Reklamacje".
  •  

Wyrażam zgodę na otrzymywanie newslettera

Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl